اولی کنترل در مهار توپ هست به طوری که تاکنون خیلی ساده اینکار انجام میشد اما برای اولین بار در فیفا ۱۳ ما کمی تنوع به آن بخشیدیم تا بازیکن برای در اختیار گرفتن توپ به خود زحمت بدهد سریع تر واکنش داده یا حتی بدنش را برای مهار آن بکشد.
.
دومین قسمت از آن ضربه زدنهای بازیکنان است. ما موتور بازی را بهینه کردیم و انیمیشنهای مختلفی برای فرار از غیر واقعی شدن ضربات ترتیب دادیم. سومین قسمت را از دریبل زدن میگویم. در فیفا ۱۲ شما با تغییر جهت به راحتی توپ را به جلو میبردید که این امر در نسخهی جدید جور دیگری خواهد بود.
.
چهارمین قسمتی که پیشرفت محسوسی در آن دیده میشود ضربات ایستگاهی هستند. به طوری که هنگام این ضربات دیوار دفاعی متعلق به شماست. میتوانید تعداد بازیکنان آن راکم یا زیاد کنید و همچنین شیوهی قرار گرفتن آنها را بیارایید. خب آخرین بخش هم مربوط به هوش مصنوعی میشود. این پردازنده از لحاظ توپگیری آفسایدگیری و همچنین تاکتیک بازی
پیشرفت قابل قبولی خواهد داشت.
.
نظرات شما عزیزان: