پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Dead Island Riptide Definitive Edition برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1395
بازدید : 4903
نویسنده : داني

بازی اکشن Dead Island Riptide Definitive Edition

 

 

Dead Island Riptide Definitive Edition-CODEX

2016 | ISO | 7.18 GB | Action | CODEX | PC

Steam: 78/100

 

Dead Island Riptide Definitive Edition یک بازی اکشن است که توسط شرکت Techland تولید و در نهایت توسط شرکت Deep Silver در ماه می سال 2016 به انتشار رسیده است. این بازی نسخه ای کامل از بازی Dead Island Riptide است که شامل آیتم های منتشر شده برای این بازی می شود. Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال 2013 میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. هم اکنون می توانید بازی اکشن Dead Island Riptide Definitive Edition را در ادامه از لینک مستقیم به صورت رایگان دریافت کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1395
بازدید : 4379
نویسنده : داني

Dead Island Definitive Edition pc cover دانلود بازی Dead Island Definitive Edition برای PC

 

Dead Island Definitive Edition-CODEX

2016 | ISO | 6.40 GB | Action | CODEX | PC

Steam: 87/100

Dead Island Definitive Edition یک بازی اکشن است که توسط شرکت Techland تولید و در نهایت توسط شرکت Deep Silver در ماه می سال 2016 به انتشار رسیده است. این بازی نسخه ای کامل از بازی Dead Island است که شامل آیتم ها و DLC های منتشر شده برای این بازی می شود. موضوع اصلی بازی سرزمین مردگان بر این اثاث است که شما تنها بازمانده از یک حادثه هستید. شما به کلی در یک جزیره اسرار آمیز گم شدید، و از این بدتر همسر شما ناپدید شده است و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ و در اینجا اهی از اعماق وجودتان خواهید کشید، و از همه مهمتر اینکه چگونه باید از پس این زامبی های عجیب و غریب بر آمد؟ سازندگان این بازی وعده داده اند که می خواهند در هر جای از جزیره از به کار گیری زامبی های استفاده کنند که به صورت مرموزی شما را محاصره می کنند و ناگهان به صورت غریزی و دست جمعی شما را مورد حمله ناگهانی قرار می دهند. هرچند به نظر نمی رسد که این کار جز آخرین هنرهای اختراعی مبارزاتی برای زامبی ها باشد در بازی باشد. اما با تمام این حرف ها، بازی سرزمین مردگان یک بازی شوتر سرعتی است چه در گام ها و چه در تیر اندازی ها. هم اکنون می توانید بازی اکشن Dead Island Definitive Edition را در ادامه به همراه کرک معتبر از لینک مستقیم دریافت کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1395
بازدید : 5771
نویسنده : داني

بازی نقش آفرینی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

 

The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine-CODEX

2016 | ISO |  41.5 GB | RPG | CODEX | PC

Steam: 98/100 | Metacritic: 91/100

 

The Witcher 3 Wild Hunt یک بازی نقش آفرینی بسیار محبوب است که پس از مدت ها انتشار در سال 2015 توسط شرکت CD PROJEKT RED تولید و منتشر شد. در این بازی شما به عنوان یک شکارچی هیولا ایفای نقش می کنید و در دنیای بازی که به صورت open world طراحی شده است به ایجاد یک داستان برای خود می پردازید. در این بین هدف شما نیز پیدا کردن کودکی است که در پیشگویی ها به آن یاد شده و برای رسیدن به آن باید از بین هیولاهایی قدرتمند، بزرگ و کوچک و حتی جادویی عبور کنید. در واقع شما در بازی به عنوان یک شکارچی بسیار حرفه ای و با تجربه ایفای نقش می کنید و در بسیاری از مواقع برای از بین بردن هیولایی استخدام می شوید. در طول بازی اسلحه های مختلفی وجود خواهد داشت که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت و قابلیت ها و جادو هایی برای مبارزه ها وجود خواهد داشت که می توانید آن ها را در طول بازی ارتقا دهید و یا به دست آورید. با جوایزی که به دست می آورید می توانید برای خود لباس و زره مقاوم تهیه کنید و یا برای خرید اسب آن ها را خرج کنید. حتی می توانید سلاح های مختلف را نیز خریداری کنید. هیولا هایی بازی نیز ویژگی های مختلف دارند و در شرایط مختلف باید با آن ها مبارزه کنید. برخی در کوه ها، برخی در دشت ها، برخی در ساختمان ها و خرابه ها و … . دنیای این بازی به شما این امکان را می دهد تا یک ماجراجویی بی پایان را برای خود رقم بزنید و در دنیای بازی به مکان های مختلف سفر کنید و با غول های جدید و مختلف روبرو شوید. گرافیک و ساختار بازی نیز از دیگر بخش های عالی این بازی است که از جدیدترین تکنولوژی های روز برای طراحی آن استفاده شده و به نوعی می توان آن را نسلی جدید از بازی های رایانه ای دانست. The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine نسخه ای جدید از این بازی است که شامل DLC جدید Blood and Wine می شود و بیش از 20 ساعت به گیم پلی بازی می افزاید. بی شک اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک بازی بی نقص و یا حداقل کم نقص هستید، این بازی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هم اکنون می توانید بازی جذاب نقش آفرینی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine را برای کامپیوتر همراه با کرک معتبر در ادامه از لینک مستقیم دریافت کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی Wargame Red Dragon Nation Pack Netherlands برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1395
بازدید : 4537
نویسنده : داني

بازی استراتژیکی Wargame Red Dragon Nation Pack Netherlands برای کامپیوتر

 

Wargame Red Dragon Nation Pack Netherlands-TiNYiSO

2016 | ISO |  17.3 GB | Strategy | TiNYiSO | PC

Steam: 87/100 | Metacritic: 78/100

 Wargame Red Dragon یک بازی استراتژیکی است که در سال 2014 توسط شرکت Eugen Systems تولید و در نهایت توسط Focus Home Interactive به انتشار رسیده است. در این بازی، برای اولین بار بازی از فضای نبردهای اروپایی خارج شده و به اختلافات موجود در آسیا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ می پردازد. پنج دولت جدید که از جمله ی آن ها می توان به کره شمالی و چین اشاره نمود، به نیروهای سری بازی های Wargame اضافه شده اند و بیش از ۴۵۰ ابزار جدید در بازی تعبیه شده است. زمین های جدید برای مبارزه و سبک بازی های دریایی، فرصت هایی را برای گیمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جدیدی از بازی های استراتژیک را بچشند! هر یک از گروه های جنگی با بیش از ۱۳۰۰ وسیله ی جنگی و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و این کار با ریزبینانه ترین توضیحات واز مدل واقعی آن ها ساخته شده است. Wargame Red Dragon Nation Pack Netherlands نسخه ای جدید از این بازی است که در سال 2016 منتشر شده است و شامل تمامی آپدیت های بازی به همراه تمامی DLC های منتشر شده برای این عنوان می شود. هم اکنون می توانید بازی استراتژیکی Wargame Red Dragon Nation Pack Netherlands را در ادامه از لینک مستقیم به همراه کرک معتبر دریافت کنید.

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,