پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1941
نویسنده : داني

نها یک هفته به انتشار The Walking Dead: Season Two – Episode 4 مانده . عنوانی که توسط استودیوی Telltale که پنجگانه The Wolf Among US را به پایان رسانده؛ ساخته شده. حال تریلر و همچنین تاریخ عرضه این عنوان به صورت رسمی از سوی این استودیو منتشر شده که در ادامه به آن پرداخته ایم.

فصل چهار از قسمت دوم The Walking Dead را می توانید آخر هفته در پلتفرم های زیر تجربه کنید :

  • ۲۲ جولای : Steam و فروشگاه Telltale برای PC/Mac، در آمریکای شما برای PlayStation 3 و VIta در PS Store .
  • 23 جولای : Xbox 360 و PlayStation Store در اروپا و برای PS3 و VIta  .
  • ۲۴ جولای : بر روی App Store برای iOS .

در ادامه می توانید تریلر این عنوان را مشاهده کنید :

دانلود تریلر با کیفیت HD

دانلود تریلر با کیفیت SD


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , تريلر بازي هاي جديد , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بتای The Crew به زودی اَغاز خواهد شد
نوشته شده در جمعه 27 تير 1393
بازدید : 1909
نویسنده : داني

همانطور که یوبی سافت قول داده بود یک بتا برای عنوان ریسینگ اَنلاین The Crew در ماه جولای منتشر می شود، این بتا از هفته اَینده شروع به کار خواهد کرد.

 بتا از ۲۱ جولایی شروع می شود در حالی که برای ۲۳ جولای برنامه ریزی شده بود یعنی این که بتا دو روز زودتر اَغاز می شود. بتا تا ۲۵ جولای ادامه دارد.

 

ماموریت در منطقه East Coast و Midwes Maps جریان خواهد داشت اما قابلیت گشتن در نقشه نیز وجود دارد.

قابلیت مسابقه در New York و مسابقه های گوناگون در Detroit نیز وجود دارد و شخصی سازی محدودی نیز در نظر گرفته شده است.

اگر هنوز برای بتا ثبت نام نکرده اید از اینجا اقدام کنید.
The Crew با تاخیر در تاریخ ۱۱ نوامبر برای Xbox One،PS4 و PC منتشر می شود.

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بازدید : 1929
نویسنده : داني

تاریخ عرضه The Evil Within تغییر کرد و این یک تاخیر نیست.

در مصاحبه ای در Quake Con رئیس شرکت Bethesda یعنی Pete Hines گفت عنوان تاریخ عرضه «شیطان درون» تغییر کرده است و ۱۴ اکتبر عرضه می شود.

این تاریخ یک هفته زود تر از ۲۱ اکتبر تاریخ انتشار قبلی بازی که اوایل سال ۲۰۱۴ اعلام شد می باشد.

در اصل The Evil Within برای عرضه در ماه اَگوست در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد. این عنوان برای کنسول های نسل هشتم و همچنین نسل هفتم منتشر خواهد شد و دارندگان رایانه های شخصی نیز می توانند بازی را در زمان لانچ تجربه کنند.

بالاخره خبری اَمد که یک بازی تاخیر نداشته است و قرار است زود تر عرضه شود! قبلا تاریخ عرضه Resident Evil 6 نیز تغییر کرد و زود تر عرضه شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بازدید : 1621
نویسنده : داني

رافائل گراستی یکی از با استعداد ترین طراحان کارکتر می باشد و جدیداََ به استخدام سانتا مونیکا سازنده سری God of War در اَمده است. پروژه های او به طرز شگفت اَوری عالی می باشند و شخصیت هایی پر جزئیات خلق می کند. او در حال حاضر بر روی یک پروژه رونمایی نشده در سانتا مونیکا کار می کند.

او کار خود را در ۲۰۰۸ شروع کرد و در BioWare در سال ۲۰۱۱ بر روی ME 3 کار کرد در سال ۲۰۱۲ به SCEA در سان دیگو پیوست جایی که بر روی شش بازی مختلف کار کرد بازی هایی مانند Killzone: Shadow Fall،Infamous: Secon Son و The Order: 1886 و … کار کرد.

در اَخر نوامبر گذشته سانتا مونیکا او را به عنوان طراح ارشد کارکتر استخدام کرد.

شما در ادامه شخصیت های خلق شده توسط او را مشاهده می کنید. فقط به جزئیات نگاه کنید تا بفهمید این شخصیت یکی از بهترین ها می باشد در کار خود:


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بازدید : 2287
نویسنده : داني
دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Transformers Rise of the Dark Spark تبدیل شوندگان ظهور تاریکی یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Edge of Reality طراحی ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور و معروف Activision آن را برای پلتفرم های PC به بازار عرضه کرده است .بار دیگر نبردی سخت د راه است . Autobots و Decepticons بازگشته اند تا داستانی جدید را روایت کنند . طبق گفته سازندگان بازی تمامی اتفاقات Transformers Fall of Cybertron و Transformers Age of Extinction با یکدیگر تلفیق شده و داستانی جدید را به تصویر می کشد . بازی این امکان را به شما می دهد تا از میان گروه های Autobots و Decepticons یکی را انتخای کرده و به مبارزه با یکدیگر بپردازید . بیش از ۴۰ کاراکتر قابل بازی از هر دو جناح وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی هستند . یکی از جالبترین روش های استتار در بازی تبدیل شدن ربات ها به ماشین هایی با مدل های مختلف است که بسیار در بازی به کار خواهد آمد . خیلی ها تصور می کنند بازی هایی که از شبیه سازی فیلم هایی با همین نام هستند , موفق نخواهند بود . در این نسخه , داستان بازی فراتر از نسخه سینمایی آن خواهد شد و حماسه ای جدید رخ خواهد داد . بازی این امکان را به پلیر می دهد تا به همراه ۳ نفر دیگر به صورت مولتی پلیر به بازی پرداخته و مهارت های یکدیگر را به چالش بکشند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 2648
نویسنده : داني
دانلود بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر
بازی کامپیوتر Sniper Elite 3 تک تیرانداز نابغه ۳ یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . سال ۱۹۴۲ است و گرما در شمال آفریقا بیداد می کند . آلمان ها در حال کار بر روی پروژه ای عظیم هستند . تا چند روز دیگر ساخت سلاح عظیم و قدرتمند آلمان ها تمام خواهد شد و قرار است از آن برای سرکوب نیروهای متفقین و نابودی آنها استفاده شود . Afrika Korps که تانک های تایگر را شامل می شود و سدی محکم در مقابل شما خواهد بود . خرابکاری در برنامه های آلمان ها دیگر کارساز نیست . شخصیت اصلی بازی Karl Fairburne است همان کسی که در نسخه Sniper Elite V2 نیز حضور داشت . طبق گفته های سازندگان بازی , در این نسخه به اصطلاح دست پلیر بازتر است و می تواند سناریو بازی را تغییر داده و نسبت به اتفاقات و حوادثی که با آن در طول بازی روبرو می شود , واکنش های مختلفی از خود نشان دهد . دره های پرپیچ و خم , دشت های باز و سرسبز و شهرهای خالی از سکنه در بیابان های غربی بهترین مکان برای پیشبرد اهداف شماست قبل از آنکه نیروهای آلمانی از سد متفقین بگذرند . برای نابودی دشمنان , با برنامه ریزی و زمان بندی درست به اهداف نزدیک شده و با استفاده از امکان مخفی کاری که به بهترین شکل ممکن در بازی طراحی شده , دشمن را از پای در آورید . جالب است بدانید علاوه بر دشمنانی که با سلاح و از فواصل مختلف نابود می کنید و امتیاز به دست می آورید , قادر خواهید بود تا تله های انفجاری بر سر نیروها قرار دهید . اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید نگران نباشید زیرا از به مرور با بازی آشنا خواهید شد و با گذشت مراحل و ماموریت های مختلف , امکانات بیشتری باز خواهند شد که شما را برای رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1638
نویسنده : داني

سایت اصلی آمازون فصل اول و دوم The Walking Dead را برای انتشار در ماه اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم لیست کرد. این خبر که ماه پیش بدون ذکر تاریخ دقیق عرضه و تاییدیه سازنده منتشر شده بود، حالا به تایید Telltale Games رسمی شد.

فصل اول بازی همان نسخه‌ی بازی سالی است که سال گذشته برای نسل هفتم کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی هم عرضه شده بود و شامل محتوای “۴۰۰ روز” نیز خواهد بود. در کنارش نیز فصل دوم بازی به صورت جداگانه و هر کدام با قیمت فیزیکی ۳۰ دلار در تاریخ دقیق ۱۴ اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌های دیجیتالی احتمالا ۲۰ یا ۲۵ دلار خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



پیش‌نمایش بازی «درایوکلاب»؛ The Race is On
نوشته شده در سه شنبه 17 تير 1393
بازدید : 1940
نویسنده : داني

ماجرای پسر و پدرخوانده… درایوکلاب و گرن توریزمو

Evolution Studios را اکثر کسانی که هفت سال پیش پس از لانچ PS3 عنوان Motorstorm را تجربه کردند می‌شناسند؛ یک ریسینگ معمولی اما با برخی نوآوری جذاب با توجه به تکنولوژی در دسترس آن زمان.عنوان جدید این استودیوی همزمان با شبیه‌ساز رانندگی نسل حاضر سونی یعنی Gran Turismo 6 معرفی شد که البته یک ریسینگ نسل بعدی و در انحصار PS4 است؛ DriveClub.هر چند که مقایسه‌ی شبیه‌ساز خوش دست Polyphony با DriveClub یک جوک تاریخی است اما مفتخرم عرض کنم که DC با توجه به نمایش‌های زیبایی که در E3 و GC2013 داشت یکی از وارثان این فرنچایز بزرگ در آینده‌ی نه چندان دور خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



بازدید : 1752
نویسنده : داني

طبق معمول هر هفته  لیست پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا منتشر شده است و در این هفته بازی Sniper Elite 3 در صدر این جدول قرار گرفته است . بازی EA Sports UFC که هفته ی گذشته در صدر جدول قرار داشت این هفته به رتبه ی سوم سقوط کرده است .

۱۰ بازی پر فروش این هفته :

  • Sniper Elite 3
  • Watch Dogs
  • EA Sports UFC
  • Titanfall
  • Wolfenstein: The New Order
  • FIFA 14
  • GRID: Autosport
  • Call of Duty: Ghosts
  • Minecraft: Xbox 360 Edition
  • Minecraft: PS3 Edition

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



بازدید : 1708
نویسنده : داني

سری بازی Silent Hill راهش را در سال ۱۹۹۹ بر روی کنسول PlayStation آغاز کرد. در عصری که خیلی ها آن را عصر طلایی بازی های ترسِ بقا می نامند، سری سایلنت هیل توانست دوام بیاورد و ماندگار شود. دریایی از بازی های ترسِ بقا وجود داشت که همین مورد ماندگار شدن بازی ها را دشوار می کرد، اما سایلنت هیل قضیه منحصر به فرد و اتمسفر حقیقتا ترسناکی داشت. شما دائم در حالتی از پارانویا قرار داشتید، که تنها چیزی که می دانستید این بود اگر دشمن به شما نزدیگ شود، رادیویی که به همراه خود دارید از خود صدا تولید می کند و آن صدا مربوط به دشمنان بود. این حالت ترس قابل لمسی را خلق می کرد که در نوع خود بی نظیر بود و در دیگر بازی ها دیده نشده بود.

با گذشت ۱۵ سال سری سایلنت هیل به نهمین نسخه سری خود رسید، ۲ نسخه فیلم از آن ساخته شد، و یک HD کالکشن را به خود دید. این در حالی است که عده ای احساس می کنند که این سری با نسخه سوم به اوج خود رسید از طرفی عده ای دیگر معتقدند که باید ساخت آن از همان نسخه اول به بعد متوقف می شد. اما اکثریت بر این باورند که سایلنت هیل نباید به دست شرکت های غزبی می افتاد و در واقع با این اتفاق ما شاهد رکود و افول این سری بودیم، اما تنها کلمه ای که این روز ها اطراف این سری بازی میچرخد چیست ؟ ریبوت.

و این جایی است که تصویر خالق سری بازی محبوب و معروف Metal Gear آقای Hideo Kojima به ذهن ما می آید. شایعات زیادی در مورد آینده سری سایلنت هیل وجود داشته، اما هیجان انگیز ترین آنها در مورد ریبوت این سری توسط پدر متال گیر است. ماهیت عجیب و منحصر به فرد سایلنت هیل متناسب با سبک کوجیما است. او در طی مصاحبه ای رسما اعلام کرد که بسیار به این کار علاقه دارد و در آینده این کار را انجام خواهد داد. گرچه ممکن است این اتفاق به این زودی ها نیفتد ولی تصور اینکه کوجیما یک سایلنت هیل را کارگردانی و ایده های خود را در آن به نمایش بگذارد بسیار هیجان انگیز است.

و اینجا چند دلیل برای شما خواهم آورد که نشان می دهد ساخت یک سایلنت هیل توسط کوجیما فوق العاده خواهد شد و این سری می تواند به روز های اوج خود بازگردد.

۱- کوجیما می داند چگونه شما را بترساند:


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,